کورس آموزش تحلیل تکنیکال - قسمت اول
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 7832
نویسنده : شاروم فرهنگ
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

:: موضوعات مرتبط: کورس های آموزشی fa , آموزش تکنیکال ( نیما آزادی ) , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فرشاد كاظمي در تاریخ : 1392/5/31/4 - - گفته است :
اولا :سلام
دوما : اين فايلها رو از سايت ديگه دانلود كردم مدتي قبل _‌ واقعا برام سودمند بود بطوريكه با همين آموزشهاي آقاي نيما خان _‌90% معاملاتي كه انجام ميدم با سود همراه هست ،‌گفتم اينجا تشكري از ايشون و شما داشته باشم، قبلا با حرفهاي اين و اون از اين سايت به اون سايت از اين حرف به اون حرف من سهم ميخريدم و اگه بالا ميرفت خوشحال ميشدم اگه پائين ميومد ناراحت ميشدم كه ناراحتي بيشتر بود.. اما الان ديگه سرم كلاه نميره با علم خودم ميدونم كجا بخرم كجا بفروشم، اگه آقاي نيما آزادي غير از اين فايلهائي كه گذاشتين سي دي يا دي وي دي آموزشي ديگري هم دارند لطفا لينكشو بزاريد حتي اگه بصورت پولي باشه حتما خريداري ميكنم.. سپاس
شاد زي مهر افزون
m_223336@yahoo.com

/weblog/file/img/m.jpg
mohammad در تاریخ : 1392/3/8/sharom - - گفته است :
salam
mikham ozv besham vali kod tasviri ro mizanam,mige ke eshtebah hast moshkel kojast?

/weblog/file/img/m.jpg
محمد مهدی مرادی در تاریخ : 1392/2/26/sharom - - گفته است :
با سلام

من بعد از نصب داینامیک تریدر هنگامی که میخام وارد مرحله پروتفی بشم گزینه test برای من در جعبه پروتفی ظاهر نمیشه اگه منو راهنمایی کنید خیلی از شما ممنون میشم و دوم اینکه بفرمایید این نرم افزار چگونه در بورس تهران کار میکند

با تشکر فروان از شما استاد محترم

/weblog/file/img/m.jpg
محمد مهدی مرادی در تاریخ : 1392/2/26/sharom - - گفته است :
با سلام

من بعد از نصب داینامیک تریدر هنگامی که میخام وارد مرحله پروتفی بشم گزینه test برای من در جعبه پروتفی ظاهر نمیشه اگه منو راهنمایی کنید خیلی از شما ممنون میشم و دوم اینکه بفرمایید این نرم افزار چگونه در بورس تهران کار میکند

با تشکر فروان از شما استاد محترم
پاسخ:لطفا آی دی من را به لیست خود اضافه کرده و از طریق مسنجر یاهو سوال خود را مطرح بفرمایید با سپاس

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1391/12/28/1 - - گفته است :
با سلام مجدد
بالاخره در ویندوز هشت هم اجراش کردم اما هنگام مشاهده فایل با سرعت بالایی فایل رانشان میدهد و کلید های کنترل هم هنگام <> نیز کار نمیکند تا اجرا تمام شود و دوباره روز از نو
جسارتا اگه ممکنهاین دو سه جلسه را تبذیل به فایل ویدیویی کنید ممنون

در ضمن شما در یکی از پست هایتان در مورد تحلیل ها نوشته اید مانند بنیادی و تکنیکال و روانشناسی من برای بنیادی و تکنیکال کتاب دارم ولی برای تحلیل روانشناسی چیزی ندارم اگه ممکنه کتابی یا منبعی معرفی کنید باز هم ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1391/12/5/6 - - گفته است :
سلام

این برنامه که ادرسشو دادین من دانلود کردم ولی تو ویندوز 8 نصب نشد چیکار کنم
پاسخ:با درود ... لطفا پیغام خطایی که هنگام نصب اعلام می کند را برایم بفرستید تا اگر اطلاع داشتم راهنمایی کنم با سپاس

/weblog/file/img/m.jpg
احسان در تاریخ : 1391/10/17/0 - - گفته است :
سلام ورژن 6 داینامیک تریدر
پاسخ:از این لینک می توانید کرک را بتنهایی دانلود کنید . . . http://www.bestinfo2010.com/PCM/class/crack.v6.rar هنگام کرک کردن و نصب برنامه اینترنت خود و آنتی ویروس سیستم خود را غیر فعال کنید . .. با تشکر از PCM بروکر

/weblog/file/img/m.jpg
احسان در تاریخ : 1391/10/17/0 - - گفته است :
سلام

من داینامیک تریدر را با کرکش دانلود کردم اما کرکش کار نمیکنه لطفا جهت فعال سازیش راهنماییم کنید با تشکر
پاسخ:درود کدام ورژن ؟

/weblog/file/img/m.jpg
ehsan در تاریخ : 1391/10/12/2 - - گفته است :
سلام

من نرم افزار hot com رو دانلود کردم فایل های با پسوند hcr رو میشناسه اما موقع اجرا سرعت اجرای فایل خیلی زیاده و هنگ میکنه لطفا راهنمایی کنید


پاسخ:درود زمانی که فایل را با برنامه اجرا می کنید همانند بلیرهای عادی در کنار دکمه play . دو دکمه < >‌ نیز وجود دارد بر روی دکمه > کلیک کنید ...

/weblog/file/img/m.jpg
دانیال در تاریخ : 1391/9/27/1 - - گفته است :
مرسی

واقعا عالی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: